De la Google cautare (II)

Sa continuam seria cu cele mai interesante/ amuzante/ deosebite  cautari pe Google care au dus aici:

– stiu ce ai facut asta vara – Hai, pe bune? Pe cuvant ca nu e adevarat ce ai auzit! Iar cu betiile la prima ora a diminetii pe plaja poate negociem ceva. Auzi, dar ai dovezi?

– am jobul meu – si eu la fel, dar eu nu ma pot lauda cu asta, asa ca tine.

– poze vechi mamaia – hai, ma, ca nu sunt chiar asa vechi, sunt din iulie! anul asta!

– la balansoar mamaia – eeeeh, cunoscator, deci? misto acolo!

– cai albi – pe pereti verzi. M-am gandit sa completez eu, dar un sfat: nu mai visa, ia-ti un job!

– cum sa imi aranjez dulapul cu pahare – sa mor eu daca inteleg cum ai ajuns pe blogul meu cu intrebarea asta, dar totusi, o sa incerc sa te ajut cu niste sugestii: pe culori? pe marimi?

– pentru ca… – DE-AIA?

– visez pereti albi – nu sunt practici, se murdaresc repede

– lucruri care nu imi plac la tine – trebuie sa il intrebi pe Google ce nu iti place? daca tu nu stii, atunci cine?

– dor – si pe mine ma dor diverse, de la AC-ul de la birou

– ma urasc – awwww! de ce?

– vreau sa ma relochez in timisoara – si eu, dar nu in timis, in caraibe, cunosti vreun pont?

– taxi invta-masa iubesc – mai, nu prea am experienta cu iubitul in taxi, dar o sa ma documentez

– de ce nu ma iubesti? – of, de unde sa incep? in primul rand nu te cunosc.

– hieroglifi – nu, e romana. Ma rog, romgleza, ca imi place!

Lasă un comentariu