Ce-ar fi fost daca…”the series”

De obicei refuz sa ma las prinsa in capcana acestor cuvinte, dar mi-a venit aceasta  idee astazi: sa imi imaginez cum ar fi fost viata mea, daca as fi ramas cu fiecare din barbatii care mi-au aparut in cale pana acum. Lista e lunga, pentru ca am fost destul de precoce. Desi precoce in ziua de astazi inseamna cu totul altceva decat insemna pe vremea mea. Multi din ei au fost doar iubiri platonice, iubiri pure, de copil naiv…iar daca ar fi sa disec firul in patru, cum fac de obicei, ar ramane unul singur despre care cred si astazi ca e „the One”. Dar sa nu incep cu spoilere. Acesta va fi primul meu „serial”. Sunt si eu nerabdatoare sa vad ce amintiri voi descoperi in cufarul memoriei…

„Enjoy it!”

Lasă un răspuns

