Ce-ar fi fost daca… (ep 3)-„What was his name?” – primul sarut „french”

french_kiss.jpg

Povestea:

Pana sa ajung la povestea Marius, cel care avea sa fie personajul principal in viata mea pentru aproape jumatate din ea, drumul mi s-a mai intersectat cu alti baieti, pentru ca Marius s-a lasat cam greu si intre timp, mi-am facut de lucru, ca sa zic asa…

In primele saptamani de cand plecasem la liceu, am cunoscut un baiat. Din pacate nu imi mai amintesc numele lui, dar i-am acordat un episod in aceasta poveste pentru ca a fost primul sarut „french” si macar pentru asta, merita mentionat. L-am cunoscut la camin, si intr-o seara, dupa ce am luat cina la cantina caminului (cina fiind mult spus, pentru mancarea de armata care ni se servea in farfurii de metal, continutul ghicindu-l doar pentru ca scria pe perete cu creta ceea ce ni se servea, iar gustul…sa nu intram in asemenea detalii…), am plecat cu el sa facem o plimbare in jurul terenului de sport al liceului in al carui camin eram cazati. La un moment dat ne-am oprit si ne-am asezat in tribune, pe o banca. Acolo am avut parte de primul meu sarut „french”. A inceput relativ inofensiv, ceva imbratisari stangace acompaniau buzele care nu prea stiau ce faceau nici ele, iar la un moment dat, el mi-a bagat limba in gura la propriu. Moment in care, eu, nevrand sa par mai fraiera, am scos si eu limba si am inceput asa, sa ne lingem (pardon my french!) limbile, mai sa raman fara ea, nu alta. Eu nu stiam ce faceam, si nici el nu prea avea habar, dar eu nu stiam pe atunci. Ideea e ca momentul mi s-a parut prea lung, scarbos si cam multa saliva implicata in proces. Ma tot gandeam cat are de gand sa o tina asa, nu de alta, dar incepuse sa ma doar limba serios, de la atata mozoleala fara sens.

M-am intors in camera cu gura dezvirginata, scarbita si oripilata. Primul lucru pe care l-am facut a fost sa imi iau pasta de dinti si periuta si sa ma duc la baie. Am consumat tot tubul atunci, spalandu-ma pe dinti cu pasta si cu lacrimi. Plangeam, nu prea stiu de ce, probabil datorita socului. In timp ce ma spalam pe dinti, imi juram ca niciodata nu o sa mai repet experienta. Si ma tot intrebam ce gasesc oamenii placut in treaba asta. Si ca daca treaba asta cu sarutul asta e atat de scarboasa, cum o sa pot vreodata eu sa fac …SEX? Doamne fereste! imi spuneam, intarindu-mi juramantul pe care mi-l mai facusem in trecut, cum ca eu niciodata nu o sa ma marit, sa fac copii si, mai ales – sex, vreodata. La vremea aia, ordinea asta parea logica…Aveam 15 ani, dar pe vremea aceea, aceasta varsta avea alta inocenta decat in ziua de azi…

Povestea cu acest baiat nu a continuat prea mult, intrucat in scurt timp am aflat, nu mai stiu cum, ca lui de fapt ii placea o colega de camera de-a mea, si oricum, nu vroiam sa mai repet experienta care imi dadea febra musculara la limba, plus amestecul de saliva foarte scarbos, asa ca s-a cam stins de la sine –  a se traduce – l-am evitat, iar el m-a lasat in pace.

Dupa vreo doi – trei  ani, nu stiu cum s-a facut, m-am trezit cu el indragostit pana peste cap de mine. Eu la acea vreme deja eram super-indragostita de Marius, asa ca nu mai acordam sanse niciunui alt baiat, dar am cedat presiunilor, nu neaparat din partea lui, cat a colegelor de camera, care au avut argumentul suprem: „Tu nu vezi ce baiat dragut, te-a invitat in oras – cine te-a mai scos in oras pana acum?” Si am iesit cu el la un suc. El si-a marturisit sentimentele pentru mine, iar eu pe ale mele – pentru altul…S-a terminat acolo. Nu m-a mai invitat niciodata nicaieri.

Ce-ar fi fost daca:

Nu m-am gandit niciodata la un posibil viitor cu el, drept dovada nici nu ii mai stiu numele…Daca ar fi sa ma hazardez, din putinul pe care il stiu despre el – provenea dintr-o familie cu bani, deci presupun ca am fi trait bine, vorba unui clasic in viata. As putea sa imi imaginez, dar sincer, nu are sens, el ramane pentru mine doar „my first french kiss”

Lasă un răspuns

